ATENTIE ! Ne-am mutat la http://infotgv.ro/forum

Va asteptam si ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
 
AcasaAcasa  PortailPortail  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  InregistrareInregistrare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Lun Ian 31, 2011 12:33 am

Persoanele bine informate aleg Endor Diesel. Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Point.

Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi: Logan, Renault, Ford.

Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

Folosind soluția de reparație autorizată Delphi, reduceți consumul, emisiile și prelungiți viața motorului.


Pentru aceste reparatii profesionale avem cele mai avantajoase preturi:

Dacia Logan: 485 RON/injector
Renault: 485 RON/injector
Ford: 650 RON/injector

Endor Diesel
Str. Gradinilor nr 1
Buzau (reper: fabrica de bere Ursus, la piciorul podului)
Web: www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 021

Conceptul de "Laborator profesional common-rail" a fost pentru prima data folosit de catre Endor Diesel SRL cu scopul de a se diferentia pe piata prestatorilor de servicii diesel prin nivelul ridicat de calitate a lucrarilor.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Lun Aug 29, 2011 11:23 pm

Alegeti serviciile unui service autorizat Delphi!

Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.

Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.

Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.

Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.

In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.

In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!

Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!

Apelati cu incredere la solutiile profesionale oferite de Endor Diesel!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Mar Aug 30, 2011 11:55 pm

Oricine poate face o reparatie empirica ce presupune schimb de duze si supape de retur.

De ce nu se recomanda o astfel de reparatie pentru injectoarele Delphi?

Pentru ca niciodata nu vor iesi gazele la tester, curba de injectie difera de cea optima si se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizeaza in timpii optimi, difera avansul la aprindere, post injectia si se produce multa calamina care infunda EGR-ul.

Mai mult, daca alegeti sa le reparati doar prin schimb de duza si supapa, injectoarele nu au cum sa reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai porneste sau porneste din ce in ce mai lung pana ce in final dai la automat pana nu mai poti!

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

Daca arderea este incompleta, atunci se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Rolul codului hexazecimal generat cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC:

Evitati toate aceste probleme apeland la o reparatie profesionala, certificata de Delphi, care nu presupune doar schimbarea duzei si supapei de retur, ci si calibrarea electronica a fiecarui injector. Astfel injectorul este re-codat, iar calculatorul masinii va stii exact ce semnale trebuie sa transmita injectorului pentru a asigura o functionare in parametrii normali.

Endor Diesel asigura astfel de servicii profesionale pentru injectoarele Delphi montate pe Dacia Logan 1.5 DCI (Euro 3 si Euro 4) la cel mai competitiv pret din piata: 480 RON/injector si garantie scrisa de 6 luni!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Joi Oct 06, 2011 1:39 am

Modificare preturi:

Logan & Renault: 460 RON/injector
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
orice alt injector Delphi: 580 RON/injector

www.endordiesel.ro
0765 269 021
0765 269 733
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Joi Apr 12, 2012 12:35 am

Preturi reparatii:

470 RON/injector - Logan & Renault

550 RON/injector - Ford Focus

580 RON/injector - Ford Mondeo

600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere

800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere


Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Mar Iun 05, 2012 7:57 pm

Din pacate majoritatea posesorilor de Logan Diesel gandeste ca nu este nevoie de generare de cod hexazecimal daca schimbi supapa de retur.

Din experienta noastra, am intalnit foarte multi clienti care au venit, s-au interesat de pret si au plecat considerand ca nu este nevoie de generare de cod hexazecimal si ca nu se merita diferenta de bani pentru acest lucru.

Dar nu dupa foarte mult timp s-au reintors, dupa ce au observat ca reparatia pe care au facut-o in alta parte (mai ieftina probabil cu 100 RON) nu este de durata si au aceleasi probleme cu injectoarele.

Este o pierdere de timp si bani sa te gandesti ca poti repara injectoarele doar schimbandu-le supapa si duza. Codul hexazecimal generat cu CRi-PC este crucial pentru o functionare corecta si de durata a injectorului Delphi.

Sfatul nostru este sa va documentati inainte de a alege un tip de reparatie. Iar pentru reparatiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastra le realizeza exista o multitudine de surse de informare pe internet.


Modificare preturi:

Logan & Renault: 480 RON
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)



Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
EndorDiesel



feminin Numarul mesajelor : 18
Varsta : 46
Location : Buzau
Data de inscriere : 15/10/2010

MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   Joi Mai 23, 2013 8:57 pm

485 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

Endor Diesel este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733


www.endordiesel.ro

Recomandari din partea clientilor:
http://www.reno.ro/Reparatii-injectoare-Delphi-Dacia-Logan-Renault-t224863-s0-p3257486.html#entry3257486
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=110&t=55036&start=75#p1095884
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford   

Sus In jos
 
Reparatii injectoare common rail Delphi: Logan Renault Ford
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ATENTIE ! Ne-am mutat la http://infotgv.ro/forum :: TARGOVISTE :: Anunturi-
Mergi direct la: